آیا اسم حیوان دست اموز عید پاک واقعی است - نکاتی مناسب برای پاسخ به بچه هایتان
نوشته شده توسط : amir

صبح عید پاک می تواند هنگام تماشای بیدار شدن کودکان شما و کشف اینکه اسم حیوان دست اموز عید پاک شب قبل رسیده و غذای مخصوص و اسباب بازی های لذیذ را برای آنها به ارمغان آورده ، کاملا جادویی باشد. اما با بزرگتر شدن شما فقط می دانید از چه سالاتی قرار است در عید پاک با آنها روبرو شوید. بنابراین ، وقت آن که فرا می رسد ، چگونه می خواهید به بچه های خود بگویید که اسم حیوان دست اموز عید پاک واقعی نیست؟

تبلیغات

وقتی کودک از واقعی بودن اسم حیوان دست اموز عید پاک می پرسد چگونه می توان جواب داد
اگر کودک شما از شما می پرسد "آیا اسم حیوان دست اموز عید پاک در زندگی واقعی واقع شده است؟" ، در اینجا چند روش برای مکالمه آورده شده و به آنها اطلاع داده اید که اسم حیوان دست اموز عید پاک که همه این رفتارها را برای آنها می گذارد کیست.

تبلیغات

1. هرگز این کار را با خودتان نکنیدhttps://unitedveterinarycenter.com/blog/best-pocket-pets/
دیدن بزرگ شدن کودکتان می تواند س questionsالات سخت و دشواری مانند "آیا سانتا واقعی است؟" یا "آیا اسم حیوان دست اموز عید پاک واقعی است؟" علائم انتقال هستند. وقتی کودک شما از این قبیل س questionsالاتی می پرسد ، اجازه ندهید قضاوت شما با توجه به این خواسته شما انجام شود که کودک همیشه کوچک و بی گناه بماند. کودکان نمی توانند برای همیشه جوان بمانند و چنین لحظاتی فرصت فوق العاده ای است که به آنها کمک می کند تا به روشی کاملاً صادقانه قدم هایی را به سمت بلوغ خود بردارند.

تبلیغات

2. صداقت بهترین سیاست است
ممکن است بخواهید حداقل چند ماه دیگر ایمان را زنده نگه دارید ، اما اگر فرزندتان این س thisال را از شما می پرسد ، این باید به این دلیل باشد که او این حرف را از بچه های دیگر کلاس خود شنیده است که می خواستند به همان س answersال پاسخ دهند. و هنگامی که کودک شما این سوال را از شما می پرسد و شما اصرار دارید که وجود خرگوش درست است ، پس شما فقط چیز غیرقابل اجتناب را رد می کنید. علاوه بر این ، این مانند یک آزمون است. هر پدر و مادری احتمالاً وقت زیادی را به سخنرانی در مورد فرزندان خود اختصاص می دهد که همیشه صادق بوده اند و اکنون به شما فرصتی می دهند تا همان کار را انجام دهید و با آنها صادق باشید.

3. دروغ های سفید گاهی خوب هستند
بیشتر اوقات می دانید که آیا فرزند شما واقعاً مایل است حقیقت را در مورد اسم حیوان دست اموزهای عید پاک کشف کند یا خیر. به عنوان مثال ، آنها ممکن است س questionsالهایی را به شکل دیگری بپرسند مانند "دختری در کلاس به من گفت که اسم حیوان دست اموزهای عید پاک واقعی نیست. اما این درست نیست ، درست است؟" اگر احساس می کنید کودک شما واقعاً آماده شنیدن حقیقت نیست ، پس اشکالی ندارد که اجازه دهید چند ماه دیگر به اعتقاد خود ادامه دهد. کودک شما دائماً و مستقیماً از او می پرسد که چه زمانی آماده واقعیت است ، از جمله "آیا اسم حیوان دست اموز عید پاک است؟ بله یا نه "، و این بار می توانید حقیقت را به او بگویید.

تبلیغات
4. ضربه را نرم کنید
اگر شما فقط واقعیت را در مورد اسم حیوان دست اموز عید پاک به کودک خود گفته اید ، اما فرزندان کوچکی دارید که هنوز به آن اعتقاد دارند ، پس کودک بزرگتر را به چیزی دعوت کنید که می توانید آن را "باشگاه بزرگسالان" بنامید. برای کودک توضیح دهید که چرا نباید برود و این را به برادر کوچکتر خود بگویید و او اکنون بخشی از نگهداری این خرگوش است. اهمیت مخفی نگه داشتن آن و اینکه چرا مسئولیت بزرگی در قبال آن است را تقویت کنید. این به کودک بزرگتر کمک می کند احساسات خود را در مورد حقیقت مدیریت کند و او از اینکه بخشی از رازداری و اطمینان از زنده ماندن جادو در خانواده است هیجان زده خواهد شد!

5. به روده خود تکیه کنید
اگر هنوز در مورد حقیقت مطمئن نیستید ، از دیگران نپرسید ، در اینترنت جستجو نکنید - فقط به شجاعت خود اعتماد کنید. به عنوان یک مادر ، مطمئنا خواهید فهمید که زمان مناسب چیست و چگونه حقیقت را بگویید. فقط بخاطر داشته باشید ، هیچ فرد بالغی در این کره خاکی هنوز به اسم حیوان دست اموز عید پاک اعتقاد ندارد ، این بدان معناست که همه سرانجام در یک مرحله کشف کردند و هنوز زنده مانده اند.

اگر کودک با دانستن اینکه اسم حیوان دست اموز عید پاک واقعی نیست ، احساس فریب می کند چه؟

افسانه ها و داستان ها مهم هستند زیرا به رشد تخیل در کودکان کمک می کند. اما کودکان بالای پنج سال باید در معرض حقیقت قرار بگیرند. اگر فرزند شما پس از شنیدن حقیقت احساس می کند کمی فریب خورده است ، پس نگران نباشید ، او فقط کمی ناامید شده و به زودی بر آن غلبه خواهد کرد. می توانید اخبار را به روشی خوب قرار دهید ، مانند "اسم حیوان دست اموز عید پاک مانند سایر چیزهایی است که شما قبلاً به آنها اعتقاد داشتید ، اما اکنون می دانید که واقعی نیستند - مانند هیولایی که زیر تخت شما قرار دارد." سپس می توانید برای او توضیح دهید که چرا عید پاک را جشن می گیرید و سپس به او اطمینان دهید که این امر هیچ یک از سنت های خانواده شما را تغییر نخواهد داد. فقط به یاد داشته باشید که مکالمه را سبک و آرام نگه دارید ، زیرا بیشتر کودکان تنها وقتی احساساتی می شوند احساساتی می شوند.

تبلیغات
کودکانی که به وجود اسم حیوان دست اموز عید پاک شک دارند در واقع نشانه خوبی است زیرا رشد را نشان می دهد. اگر او حتی پس از گذشت یک سن خاص هنوز به آن اعتقاد دارد ، این می تواند نشانه عدم بلوغ اجتماعی-عاطفی باشد ، که می توانید با معلم وی یا متخصص اطفال در مورد آن بحث کنیn.

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: نوزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: